Veranderingen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Veranderingen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Veranderingen

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Oktober 2015 | Spanje, Barcelona

Hoi hoi,

Eindelijk is het officieel, mijn voorste kruisband is echt gescheurd.
Na 7 weken heb ik dan eindelijk de uitslag gekregen.
Samen met de moeder van Cristina ben ik naar de dokter gegaan omdat deze geen Engels kunnen. Hij gaf de uitslag door en wilde ons daarna het liefste zo snel mogelijk uit de kamer hebben nadat wij juist al een half uur gewacht hadden. Het was dus ontzettend moeilijk om de vragen te stellen die ik wilde stellen.
Hierna moest ik een doorverwijzing halen voor de fysiotherapeut en na 2 dagen werd ik gebeld.
Op 16 oktober zal ik daar mijn eerste afspraak hebben. De kans dat deze dokter Engels kan, zal weer heel klein zijn dus ik maak mij daar nu al zorgen om.
Vandaag ben ik voor een second opinion gegaan bij een privé arts omdat ik op internet veel heb gelezen over het feit dat er een operatie nodig is bij gescheurde kruisbanden.
Deze dokter las de uitslag en zei direct dat ik een operatie nodig had.

Om de situatie nog iets ingewikkelder te maken is het helaas uit gegaan tussen Niels en mij. Na iets minder dan 1,5 jaar zijn we er samen toch achter gekomen dat houden van elkaar niet genoeg is.
We passen helaas niet voor 100% bij elkaar waardoor een relatie ontzettend moeilijk is.

Op dit moment woon ik ergens anders en heb ik besloten om terug te gaan naar Nederland.
Dit zal ik niet direct doen, maar wel op redelijk korte termijn omdat ik zit met een operatie die uitgevoerd moet worden en dit kan niet te lang duren.
De keuze was ontzettend moeilijk en ik denk dat als ik geen probleem had gehad met mijn knie, ik wel in Barcelona was gebleven.
Al denk ik ergens dat het wel tijd is om terug te gaan naar Nederland.
Na 2 jaar in het buitenland blijf ik nog steeds verlangen naar dat heerlijke Nederlandse brood en mijn familie en vrienden.

Dus nu nog op zoek naar een tijdelijke kamer en kerst met papa en mama hier door brengen.
Maar vooral nog genieten van het heerlijke Barcelona en mijn ontzettend gezellige collega's!

Liefs,
Sandra



  • 13 Oktober 2015 - 20:16

    Ineke:

    Lieve Sandra,

    Wat krijg je veel op je bordje de laatste tijd! Eerst je knie en dan ook nog je relatie uit, net nu je hem zo nodig hebt.....
    Ik vind je erg dapper en ondanks dat je je nu in een rotsituatie bevindt proef ik ook kracht in je verslag.
    Als je weer in Nederland bent kom ik snel langs.

    Sterkte gewenst, niet leuk de operatie en de revalidatie erna, maar uiteindelijk kun je over een tijd weer alles doen, ik spreek uit ervaring......

    Lieve groeten van Ineke

  • 13 Oktober 2015 - 20:42

    Petra:

    Lieve San, vind het echt enorm kut hoe alles zo even bij elkaar komt. Het enige voordeel er aan vind ik dat je straks meer tijd kunt doorbrengen met je neefje en nichtje! Ik wens je nog heel veel plezier en geniet van je lieve vrienden in Barcelona! Sluit het nog fijn af zodat je met een goed gevoel op je buitenland avontuur kunt terug kijken! Hou van jou! Xxx

  • 14 Oktober 2015 - 11:41

    Sandra :

    Hoi Ineke,

    Bedankt voor je ontzettend lieve reactie!
    Lijkt mij heel erg leuk om je weer eens te zien in Nederland.

    Petra, bedankt. Ik hou ook van jou!
    En de voordelen heb ik zeker in mijn achterhoofd :)
    Gaat vreemd maar wel weer leuk worden!

    Liefs,
    Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 19035

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: