Het begin - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 September 2013 | Nederland, Arnhem

Het is nu alweer meer dan een week geleden dat ik hoorde dat ik naar Lissabon zou gaan.
Sinds dien is het regelen, regelen en nog meer regelen.
Heb gelukkig met dank aan facebook snel een nieuwe huurder gevonden, hierdoor hoefde ik niet tot 1 november door te betalen.
Verder heb ik mijn opslagbox gisteren uitgezocht, dus kan ik beginnen met inpakken.
Ik besef nog steeds niet helemaal dat ik ga, het is een beetje onwerkelijk dat ik zo meteen minstens een half jaar in Lissabon, Portugal zit.
Een land waar ik nog nooit geweest ben, en waar ik alleen maar dingen over kan lezen op dit moment.
Maar voor je het weet zit ik daar al.
Op dit moment wil ik alleen maar dat het zover is, al het inpakken en verhuizen zie ik wel tegen op.

Nou zal ik toch maar eens gaan beginnen met mijn servies inpakken.
Liefs, Sandra

  • 16 September 2013 - 16:14

    Yvonne:

    Hallo Sandra,
    Leuk dat je dit bijhoudt. Het zijn zeker mooie foto's van Lissabon. Ben benieuwd hoe de cursus is verlopen. Vanaf nu bezoek ik deze site regelmatig.
    Vanuit Leusden: TOI, TOI, TOI.
    Knuffels tyvon en rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 19044

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: