2e week gaat in:) - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu 2e week gaat in:) - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

2e week gaat in:)

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

24 September 2013 | Portugal, Lissabon

Halloo!
Zo de 2e week is alweer begonnen! Wat is een weekend dan kort!
Vorige week al het één en ander geleerd over Philips producten.
Zo hebben we hier een lab, waar veel Philips producten liggen. Hier mogen we dus vanalles mee proberen, en zo kunnen we de producten ook leren kennen. Ideaal!
Zo hebben we uitgebreid de wake-up lights uitgeprobeerd, en we hebben zelfs de mogelijkheid om dit thuis ook uit te proberen.

Nou over het weekend!
Vrijdagavond de stad in gegaan, lekker uit eten gegaan. Helaas kreeg dit een nare wending toen de tas van een meisje uit de groep gejat werd.
We waren met een groep van 4 meiden en 2 jongens, allemaal van Teleperformance.
Uiteindelijk tot uur of 1 op het politiebureau gezeten, alles zat in haar tas, paspoort, telefoons, bankpas, geld! Dus daarna een stuk voorzichtiger geweest allemaal.
Het blijft tenslotte een grote stad!
Toch zijn we daarna nog wezen stappen, 5 uur lag ik terug in mijn bed.
Zaterdag hadden we de planning om naar het strand te gaan, dus toen ik om 10 uur wakker werd heb ik even contact opgenomen met de mensen met wie we zouden gaan, en waren we uiteindelijk ongeveer half 12 bij de boot.
We zouden naar de andere kant gaan, Lissabon zelfs uit, maar we wisten niet hoelang dit zou duren.
2 uur later, half 2 dus ongeveer, waren we op het strand!
Hele tocht gemaakt dus, maar het was het wel waard. 
Water was fris, zonnetje scheen goed en zo hebben we ons wel vermaakt tot half 7 ’s avonds ongeveer! Daarna helemaal kapot, dus lekker rustig avondje gehad.
Zondag lekker beetje de stad en de buurt verkent, eigenlijk te warm om buiten te lopen, maar omdat het waarschijnlijk laatste warme weekend was, toch lekker van genoten!
’s Middags nog even terrasje gedaan met kan sangria, heeerlijk!
’s Avonds op bezoek bij 2 Belgische meiden van ons team, en daar ook nog even terrasje mee gepakt!
Goede afsluiting van het weekend.

Ik vermaak mij voorlopig dus nog wel!
Veel liefs, Sandra

  • 24 September 2013 - 21:25

    Jacqueline:

    Jeetje zeg, je maakt nog eens wat mee in Lissabon. De diefstal van de tas en het zitten op het politieburo was natuurlijk niet leuk, maar volgens mij vermaak jij je voor de rest wel.
    Ik ben blij enthousiaste verhalen van je te lezen.
    Leuk dat je het goed met cursusgenoten kunt vinden. Je zit toch 2 weken bij elkaar in de cursus.
    Maar de cursus schiet al weer op. Nog maar 3 dagen en dan mag je aan de slag.ik ben benieuwd hoe het werk je zal bevallen.
    Het is bij ons dan wel geen strandweer, maar op zich nog goed te doen om lekker te wandelen met Mandy.
    Fijne tijd nog en tot mails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 19059

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: