Bijna 2014! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Bijna 2014! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Bijna 2014!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 December 2013 | Portugal, Lissabon

Hallo!

Ik wil je er alvast op voorbereiden dat dit een heel lang verslag gaat worden, heb namelijk al veelte lang niet geschreven!

Ik ben 29 november, op Petra's verjaardag voor een deel verhuist, en de rest heb ik zaterdag 30 november gedaan. Ik woon nu meer in de stad in een huis met totaal 7 mensen.
Mijn kamer is een stuk groter, de woonkamer is een stuk kleiner maar het is wel gezellig!

Er zijn ontzettend veel dingen gebeurd afgelopen tijd dat ik niet geschreven heb, er zijn veel minder leuke dingen gebeurd maar ook goede dingen!

Ten eerste zijn papa en mama hier natuurlijk geweest, dit was natuurlijk al een behoorlijke tijd terug maar ze hebben hartstikke leuke dingen meegenomen en we hebben ook leuke dingen gedaan.
Zoals naar het Jesus beeld, was echt super gaaf!
We hadden een mega mooi uitzicht vanaf daar en heb wat coole foto's gemaakt daar.

Ben ook nog een weekendje in Aveiro geweest met Brian, zijn vader woont daar. Was wel even lekker uit de stad weg te zijn!

Vervolgens direct daarna kwam Henry gezellig zomaar een week langs! Was hartstikke gezellig, jammer dat ik moest werken maar heb toch wat mooie dingen van de stad kunnen laten zien. Al denk ik dat hij meer heeft gezien van de omgeving dan ik in alle tijd dat ik hier ben :p
Maar we zijn lekker uit eten geweest en hebben gezellig geklets,en hij had ook nog wat lekkere Hollandse etenswaren meegenomen!
KROEPOEK!! woehoe, jummie =)

Na zijn vertrek, meteen die avond een speciaal momentje voor mij.
Mijn eerste voetbal wedstrijd in een stadion!
Zweden tegen Portugal in het Benfica stadion, het was een mega saaie wedstrijd eigenlijk, maar de sfeer was goed!
Zeker iets wat ik vaker wil gaan doen, was echt leuk!

De avond erna feestje bij Riley, het foute thema: Pimp and Ho's was goed gelukt! Helaas dat de politie al snel een einde aan het feestje kwam maken.

Vervolgens is 6 december Meriam spontaan langs gekomen! Dit was echt de beste timing en het was echt super leuk! We hadden geluk met het weer, als in we konden zonnen in korte broek/hempje op balkon =)
Samen uit eten, naar een super gezellig huisfeestje geweest van Sylvia en daarna even goed wezen stappen!
Het was jammer dat er een einde aan kwam, maar het was een ontzettend leuk weekend geworden =)

Feest was nog niet voorbij, zaterdag 14 december was het kerstfeest van werk. Het kwam een beetje langzaam op gang met een speech van minstens 2 uur, maar met wat muziek en drank werd het steeds gezelliger.
Was uiteindelijk een goed geslaagde avond =)

Het is goed om na zo een week werken in het weekend te kunnen feesten, dus dat hou ik er ook nu zeker wel in :p
Bevalt hartstikke prima!

Nou is de kerst was uiteindelijk ook geslaagd, kerst avond lekker hapjes en drankjes bij Shakira en Lieselot. Smaakte allemaal erg goed en was een ontzettend gezellige avond!
1e kerstdag soort van gegourmet bij ons in het appartement, laatste satésaus opgemaakt maar dit was het waard! Tevens ook een super lekkere salade gemaakt, echt een aanrader: sla, appel, komkommer, wortel, feta en eventueel salade dressing. Jummie!
Na het eten en drinken zijn we uiteindelijk nog even naar Bairro gegaan, was niet super veel open maar het was wel leuk!
2e kerstdag weer eerst de hele ochtend chillen, niets doen en beetje films kijken. Goede dagbesteding.
Verder trouwens beide kerstdagen gefacetimed en geskyped, ben zelfs op die manier nog aanwezig geweest bij het uitpakken van de kadootjes!
Was toch wel leuk om hier op deze manier bij aanwezig te zijn.
Afgelopen avond nog uit eten geweest bij: Le Petit Cafe, dit was een klein restaurant wat best moeilijk te vinden was als je niet weet waar dit zit.
De taxichauffeur is er langs gereden en uiteindelijk zijn we ergens anders maar uit gestapt want hij wist er niets van.
Marlon en ik gingen er samen heen, en hebben een toeristische route genomen maar zijn er uiteindelijk toch gekomen.
Eten was verder lekker dus dat maakte veel goed!

Nou, volgens mij is het echt een mega lang verhaal geworden, ik zal ook even wat foto's nog bijvoegen.
Misschien voortaan toch iets vaker wat neerzetten, maar dat zal best goed komen =)
Over 2 weekjes naar Nederland!

Liefs, Sandra

  • 27 December 2013 - 17:01

    Jacqueline:

    Hé Sandra, wat leuk om hier weer eens wat van je belevenissen te lezen.
    Alleen denk ik dat het kerstfeest van het werk in december was en niet in november. Vast een typfout.....
    Inderdaad over 2 weken ben je weer een paar dagen in Nederland. Ik verheug me er al op!!

  • 27 December 2013 - 17:13

    Sandra :

    Aangepast! bedankt =P

  • 27 December 2013 - 23:44

    Maarten:

    Jaaaa! Weer een blog! Leuk te lezen, leuke foto's en lang? Ach dat valt reuze mee ;) Tot gauw!

  • 04 Januari 2014 - 18:31

    Yvonne:

    Hallo Sandra,
    Wat heb je weer veel meegemaakt. Leuk om alles zo te lezen. Ook wij verheugen op je komst.
    Ben benieuwd hoe je oud & nieuw hebt beleefd. Wel iets gehoord van je moeder, maar om het in je eigen belevenis te lezen, lijkt me leuk.
    Tot gauw!! Huggies.

  • 05 Januari 2014 - 15:35

    Sandra:

    Hahah bedankt! Nog 4 daagjes werken en dan langs in Holland! Heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 19046

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: