Opnieuw verhuist - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Opnieuw verhuist - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Opnieuw verhuist

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Februari 2014 | Portugal, Lissabon

Hoi hoi!

Nou mijn plan om meer te schrijven is niet echt gelukt.
Het is nu alweer 16 febuari en ik ben alweer verhuist!

Maar om even terug te gaan naar mijn vorige reisverslag, toen ging ik bijna naar Nederland.
Dat is voor mijn gevoel echt een mega lange tijd geleden, terwijl het maar iets meer dan een maand geleden is.
Er is gewoon alweer zoveel gebeurd in de tussentijd.

De tijd in Nederland was leuk, kort en krachtig. Ik heb niet iedereen kunnen zien, niet alles kunnen eten maar toch was het ontzettend geslaagd!
Terug in het vliegtuig duurde het me allemaal maar veelte lang en ik was toch ergens wel blij om weer terug te zijn in Lissabon.

Teruggekomen moest ik meteen weer aan het werk en alles weer opruimen van die paar dagen Nederland. Maar na een weekje gewerkt te hebben kwam Maarten gewoon al langs!
Vrijdag 24 januari kwam Maarten om 14.45 aan en omdat ik tot 16.00 werkte kwam hij mij direct met een tas vol boodschappen opzoeken op werk.
Die middag zijn we meteen naar huis, winkelcentrum eten en daarna naar de Iris pub gegaan.
Het weer zat helaas niet helemaal mee, maar toch zijn we de volgende dag naar Cascais gegaan, naar het strand! De zon heeft zijn best gedaan om door te komen maar dit is helaas niet gelukt.
Toch is het een geslaagde dag geworden, en omdat we nog niet genoeg gelopen hadden zijn we zondag gaan wandelen met werk in Setubal.
Hierna waren we allebei behoorlijk kapot maar desondanks toch nog even een toeristische route genomen in Lissabon zelf!
Maandag ochtend vroeg was het helaas einde van het weekendje, dus de taxi stond om 5 uur voor de deur om Maarten weer terug te laten vliegen naar het koude Nederland.

Voor mij was dit weer het begin voor een drukke gezellige week waarin ik nog veel afgesproken heb met Lieselot. Dit omdat zij helaas 8 februari terug ging naar Belgie.
Veel gedronken, gegeten en gelachen in de twee weken die volgden en weer verhuist!
Zaterdag 8 februari ben ik verhuist naar Olaias, dit is een huis met 3 andere meiden en wat dichter bij werk dan mijn vorige appartement.
Tevens is dit apparaat ook een stuk moderner en 2 badkamers en een aparte wc voor 4 personen is dan ook wel super chill, hierbij een 1,5 persoonsbed, vaatwasser en mooie woonkamer maakt het apparaat helemaal af.
Deze keer zal ik alleen zeker mijn oude huisgenootjes en de ligging van mijn oude appartement zeker gaan missen.
In mijn verhuisweekend ben ik nog naar de voetbalwestrijd Benfica – Sporting gegaan, het was stormachtig weer op de zondag en na 2 uur in de kou gewacht te hebben ging de wedstrijd toch niet door. Het dak kwam er ongeveer afzetten dus dat was niet veilig voor de voetballers…
Dinsdag rematch en deze was gelukkig wel geslaagd, Benfica uiteindelijk met 2-0 gewonnen.

Nou ben ik alweer aangekomen bij afgelopen weekend en deze zaterdag was onwijs geslaagd met een paar uurtjes werk en vervolgens een vroeg feestje van 16.00 tot 22.00.
Vol energie lekker kunnen dansen op Techno house en een keertje vroeg in bed op zaterdagavond.
Trouwens nog 1 dingetje, afgelopen donderdag voor het eerst in mijn leven koolschotel gemaakt, met heerlijke bladerdeeg uit Nederland en het smaakte goed!
Heb nu ook gewoon bladerdeeg hier gevonden, dus nou kan ik gewoon van alles maken!

Dit was het weer eens voor zover,

Liefs, Sandra

  • 19 Februari 2014 - 00:08

    Maarten:

    Ik wil graag nog een keer boodschappendienst spelen, je roept maar ;)

  • 19 Februari 2014 - 00:08

    Maarten:

    Ik wil graag nog een keer boodschappendienst spelen, je roept maar ;)

  • 19 Februari 2014 - 00:08

    Maarten:

    Ik wil graag nog een keer boodschappendienst spelen, je roept maar ;)

  • 19 Februari 2014 - 00:09

    Maarten:

    Ik wil graag nog een keer boodschappendienst spelen, je roept maar ;)

  • 19 Februari 2014 - 00:09

    Maarten:

    2x zelfs, dat is mss iets te enthousiast...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 19051

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: