Terug - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Terug

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 December 2015 | Nederland, Dieren

Hoi hoi,

Nou ik ben weer terug in het koude kikkerlandje.
Het weekend van 12 december kwamen mijn ouders mij halen in Barcelona met de auto na een lange rit, om vervolgens samen met mij deze rit nogmaals te doen.
De auto was flink volgepakt en mijn krukken en stofzuiger konden helaas niet mee maar verder zijn er geen waardevolle spullen achter gebleven.

Mijn laatste weken in Barcelona heb ik nog wel heel erg goed besteed.
Het weekend van 27 november ben ik samen met een vriend naar Valencia geweest. Echt een super stad, mooie architectuur en heerlijk weer.
De zon bleef maar schijnen en we hebben de stad grotendeels lopend verkent. De rust die je niet in Barcelona heb, deed ontzettend goed. Op het strand was vrijwel niemand en dat deed echt goed.

De week erop heb ik veel met vrienden afgesproken en heb ik mijn spullen grotendeels bij elkaar gezocht. Vrijdag avond was ik nog lekker wat gaan drinken en zaterdag en zondag naar het strand geweest. Heerlijk nog een beetje genoten van het weer en de mooie dingen van Barcelona.

Mijn laatste week was ik erg onrustig. Ik maakte mij natuurlijk erg zorgen om mijn spullen en ik wilde het liefste de week zo snel mogelijk voorbij hebben. Maar eigenlijk wilde ik ook niet weg want ik had het veel te veel naar mij zin.
Het was een leuke week, helemaal volgepland en met afsluiter op vrijdag nog afscheids drankjes met mijn collega's. Mijn laatste dag heb ik ontzettend mijn best gedaan om niet emotioneel te worden, dit lukte aardig totdat ik iedereen begon te knuffelen.
Als afscheidscadeau hadden ze een knuffel uitgezocht en een boek volgeschreven met lieve teksten van iedereen die dat wilde.
Het afscheid was zwaar en emotioneel, maar ik probeer er maar aan te denken dat het geen afscheid is maar een tot ziens. Ik heb geweldige mensen leren kennen en dat neemt niemand mij af.

Nu terug in Nederland is het geregel begonnen, maar ook mijn eerste sollicitatie! Maandag heb ik mij ingeschreven bij de gemeente en gesolliciteerd. Dit ging zo goed dat ik voor een tweede gesprek mocht komen vandaag en nu is het afwachten.
Nadat ik officieel ingeschreven was in Nederland heb ik ook mijn zorgverzekering aangevraagd en een afspraak gemaakt bij de dokter. Ik ben erg benieuwd wat hij ervan zegt.

Afgelopen woensdag was ik nog naar de dierentuin geweest met mijn moeder, Petra en de kinderen. Het was een regenachtige dag maar wel ontzettend gezellig. Het is ontzettend leuk om weer wat tijd met iedereen door te brengen.

Op vrijdag heb ik een welkom thuis feestje gehad. Ik had mijn vrienden op bezoek en samen met mijn moeder heb ik Spaanse hapjes gemaakt. Het was een leuke avond en de hapjes smaakte zeer goed! Zeker voor herhaling vatbaar.

Nu afwachten hoe alles verder loopt, ik ben benieuwd!

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

Nederland

Terug in Nederland na 2 jaar in het buitenland te hebben gezeten

Recente Reisverslagen:

27 September 2016

Spannend

10 September 2016

Nog maar 3 weken!

12 Mei 2016

Plannen

19 Februari 2016

Tijd vliegt

31 Januari 2016

Een nieuw begin
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 19052

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: