Zoveel gebeurt in een korte tijd - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Zoveel gebeurt in een korte tijd - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Zoveel gebeurt in een korte tijd

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

26 December 2015 | Nederland, Dieren

Hoi hoi,

Ik zie nu dat mijn vorige verslag pas 5 dagen geleden was, maar er is zoveel gebeurt afgelopen dagen dat ik het toch even kwijt wil.

Op 23 december heb ik te horen gekregen dat ik aangenomen ben! Ik ga vanaf 4 januari werken bij Inventum.
Ik heb er ontzettend veel zin in en ik ben benieuwd wat deze nieuwe ervaring mij weer gaat brengen.
Na dit nieuws zijn we meteen op zoek gegaan naar auto's. Het bedrijf zit namelijk op 16 km afstand aan de snelweg en hoewel ik fietsen erg leuk vind, ben ik er geen fan van als het regent of koud is.
Met openbaar vervoer is het werk niet goed bereikbaar dus dan was een auto de meest logische keus.

Donderdag 24 december ben ik naar de dokter geweest voor mijn knie en mijn pols. Zij heeft mij een doorverwijzing gegeven voor mijn knie en voor mijn pols mocht ik röntgen foto's laten maken.
Voordat ik voor de foto's ging ben ik nog even naar een auto gaan kijken in Loenen met Dennis en mama.
Hier een leuke Nissan Micra gevonden die ontzettend fijn reed.
Sinds dat de prijs goed was heb ik hier uiteindelijk dan ook in de avond voor gebeld om aan te geven dat ik hem wilde aanschaffen.
A.s. woensdag kan ik hem komen ophalen!
In de middag ben ik met mama naar het ziekenhuis gegaan.
We werden hier ontzettend goed geholpen maar ik moest wel €200,- betalen omdat ik volgens hun nog niet verzekerd was.
Fijn dat ze geen voorrang geven aan mensen die niet verzekerd zijn bij Friesland verzekering...
Uiteindelijk zal ik het geld terugkrijgen wat ik niet besteed heb bij het ziekenhuis maar ik weet niet op welke termijn.
In het ziekenhuis bleek uiteindelijk wel dat ik een breuk had in mijn naviculare. Het botje precies onder de duim wat een belangrijk onderdeel is bij het bewegen van de hand. Begrijpelijk nu dat ik er nog steeds zoveel last van heb...
Normaal krijg je bij zo een uitslag ook altijd direct te horen hoe ze dit gaan oplossen maar helaas in dit geval niet omdat ik via de huisarts ben gekomen en niet via de eerste hulp.
Nu dus wachten op een doorverwijzing en een afspraak.

Het vervelende vind ik dat ik dan in mijn eerste weken bij mijn nieuwe werk meteen al doktersafspraken heb. Maar ik heb ze hier wel van op de hoogte gesteld bij mijn sollicitatie.

Gisteren lekker gegeten bij mijn opa en oma en zometeen komen Petra, Dennis en de kinderen voor een brunch en een heerlijk diner.
Mijn moeder gaat haar spareribs maken en die zijn ontzettend lekker!

Fijn kerstdagen!

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

Nederland

Terug in Nederland na 2 jaar in het buitenland te hebben gezeten

Recente Reisverslagen:

27 September 2016

Spannend

10 September 2016

Nog maar 3 weken!

12 Mei 2016

Plannen

19 Februari 2016

Tijd vliegt

31 Januari 2016

Een nieuw begin
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19055

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: