Tijd vliegt - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Tijd vliegt - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

19 Februari 2016 | Nederland, Dieren

Hallo,

Het is alweer midden februari en de dagen vliegen om.
Ik heb niet gewerkt maar wel gesolliciteerd en ik heb gisteren gehoord dat ik aangenomen ben!

Wat er allemaal gebeurd is na mijn vorige verslag:
In de eerste week van februari heb ik zoveel mogelijk leuke dingen gedaan.
Ik ben dan ook naar mijn opa en oma geweest en met Maarten naar het bos.
Op woensdag 3 februari heb ik mijn vriendinnetje uit Barcelona weer eens gezien in Rotterdam en hierna ben ik met Agnes naar de I love the 90's quiz geweest. Dit was in Hilversum en het zou tot 22.00 duren maar mogelijk iets uitlopen. Dit gebeurde dan natuurlijk ook behoorlijk!
De show eindigde om 23.00 en mijn laatste trein ging om 22.59.
Na een leuke dag was dit wel even een domper, maar gelukkig kon ik tot Arnhem komen en daar bij een vriend blijven slapen.
Op donderdag zijn de kinderen er altijd dus dat zorgt voor veel drukte maar ook gezelligheid.
Vrijdag moest ik bijkomen en solliciteren.
Hiernaast ga ik 2 keer per week naar de fysio om mijn knie weer op orde te krijgen. Hier moet ik hard trainen en proberen mijn knie weer volledige te buigen en te strekken.
Het is behoorlijk intensief maar de fysiotherapeut maakt het wel gezellig.

Het werk zoeken liep nog niet volledig zoals ik verwacht had en omdat ik niet zonder geld wilde zitten heb ik mij aangemeld voor bijstand.
Tijdens mijn gesprek bij de gemeente kreeg ik te horen dat ik 10 sollicitaties per week moest doen. Hier hoorde het inschrijven bij een uitzendbureau gelukkig ook bij maar alsnog is het erg veel werk.
Gelukkig pakte dit uiteindelijk goed uit en wist ik voordat ik naar België ging dat ik al op gesprek kon komen voor 2 verschillende banen bij een klantenservice.

Het weekend in België was ontzettend leuk, de treinreis ernaartoe duurde lang maar het was het waard.
Ik heb geschaatst, lekker gegeten en gedanst op salsa muziek.
Zondag moest ik weer vroeg weg om naar de verjaardag van mijn opa te gaan.

Deze week was het moment van de waarheid, ik moest namelijk naar de dokter voor mijn gebroken duim/pols.
Na 5,5 week hoopte ik dat het gips er nu wel af zou mogen maar dit was helaas niet het geval..
De dokter gaf aan dat hij het nog niet vertrouwde en dat ik eigenlijk nog 4 weken in het gips moest. Ik was overtuigd van 2 weken extra en uiteindelijk heb ik een deal gesloten voor 3 weken.
Mijn blauwe gips ging eraf en ik kreeg nieuwe rood gips waar ik ook mee kan douchen!
Mijn pols is al flink dun en ziet er niet zo heel mooi meer uit maar ik ben over de helft nu hoop ik!
Dat gips heeft mij helaas nog wel wat extra pech opgeleverd want door mijn onhandigheid liet ik mijn telefoon vallen.
Het beeldscherm is aan stukken en hij is onbruikbaar geworden.
Enorm balen nu dat ik geen inkomen heb en de kosten voor het maken behoorlijk hoog liggen.

Gelukkig kon ik gebruik maken van een oude telefoon van mijn ouders zodat ik nog wel bereikbaar ben!

Nu een leuk weekend voor de boeg met een bezoekje aan een vriendin die ik heb leren kennen in Barceloan en die momenteel in Finland woont. Ze is nu een paar weken in Nederland en ik heb ontzettend veel zin om met haar bij te praten.

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

Nederland

Terug in Nederland na 2 jaar in het buitenland te hebben gezeten

Recente Reisverslagen:

27 September 2016

Spannend

10 September 2016

Nog maar 3 weken!

12 Mei 2016

Plannen

19 Februari 2016

Tijd vliegt

31 Januari 2016

Een nieuw begin
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19047

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: