Na de kerst - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Na de kerst - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Na de kerst

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 Februari 2017 | Spanje, Barcelona

Zo, het is weer een tijd geleden dat ik geschreven heb.

In de afgelopen 2 maanden ben ik erachter gekomen dat het samen wonen met William toch niet zo goed gaat als ik verwacht had. Ik heb dan ook besloten om toch alleen te gaan wonen.
Officieel zitten we aan een contract vast en helaas staan alle contracten op mijn naam dus ik ga nog heel veel moeten regelen.
Toch heb ik al wat appartementen gekeken en ben ook bezig met één appartement nu.

Kerst in Nederland was gezellig en koud! Wel super fijn om thuis te zijn met de familie.
Met oud en nieuw was Rik hier en hebben bij wat collega’s gezellig gegeten en gekaart.
De traditie is om 12 druiven te eten om 12 uur ‘s nachts. Elke seconde na 12 uur moet je één druif eten en als dit lukt dan zou dit geluk brengen.
Nu waren we overtuigd dat we pitloze druiven hadden, maar dit bleken uiteindelijk toch druiven met pitten te zijn… Deze zo snel weg krijgen is mij helaas ook niet gelukt.
Maar het was wel een super leuke avond en een tof weekend met Rik.

Met mijn knie gaat het stukken beter. Ik heb nog steeds constant pijn maar ik kan wel meer sporten!
Mijn planning van weer voetballen in april is zelfs misschien mogelijk!
Verder ben ik nu bezig met andere sporten zoals boxen en crossfit. Het is heerlijk om weer wat energie kwijt te kunnen en mijn spieren wakker te schudden.
Ik merk wel dat ik niet veel meer gewend ben want heb behoorlijke spierpijn!

Afgelopen weekend was ik naar Tenerife met Shakira. Het was heerlijk om weer eens echt vakantie te hebben en we hebben dan ook heerlijk op het strand gelegen en het eiland verkent.
Het was een mooie plek om heen te gaan maar het eten was niet echt geweldig.
De vulkaan was wel tof en de verschillende stranden ook. Er waren zwarte stranden maar ook gewone stranden.

Na mijn vakantie had ik een lekkere korte week waarin ik ook nog met Christiane naar de Spa gegaan ben! Christiane is mijn bijna buurvrouw en we zijn goede maatjes geworden.
De spa was niet super speciaal maar we hebben wel erg gelachen en genoten van alles.

Het is een beetje triest weer momenteel en vrij koud. Ik kan niet wachten tot de zomer begint en ik lekker naar het strand kan! Nu met de sneeuw in Nederland vind ik het wel jammer dat ik dat niet meekrijg maar ik vind het hier al koud met 8 graden..

Hopelijk volgende keer bericht vanuit mijn nieuwe huis!

Liefs,
Sandra

  • 14 Februari 2017 - 09:36

    Maarten:

    Zoals ik eerder al zei had je die vakantie echt verdiend! Gelukkig was die ook fijn. Nu maar hopen dat de woonruimte snel geregeld kan worden!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 19041

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: