Nieuwe dingen - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Nieuwe dingen - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Nieuwe dingen

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Januari 2016 | Nederland, Dieren

Hoi Hoi,

Ik zit alweer meer dan een maand in Nederland en het geluk staat nog niet aan mijn kant helaas.

Op woendag 6 januari mocht ik eindelijk naar de dokter voor min pols.
Hier bleek dat de breuk in mijn pols nog helemaal niet genezen was en dat het een hele vervelende plek was.
Dit hield in dat ik minstens 6 weken in het gips moet zitten...
Dus op mijn derde werkdag zat ik met het probleem dat ik niet meer mocht auto rijden en werken werd er ook niet makkelijker op.
Mama heeft heel hard haar best gedaan om uit te zoeken of er een manier was dat ik toch kon auto rijden, maar dit mocht helaas niet baten.

Over auto rijden gesproken, ja, ik heb een auto gekocht!
Nadat ik gehoord had dat ik de baan had, ben ik meteen gaan kijken en uiteindelijk kon ik mijn Nissan Micra na wat aanpassingen op 30 december ophalen. Mijn eerste auto!
Het auto rijden vind ik nog wel heel erg spannend. Ik heb namelijk niet veel rij ervaring opgedaan in de 6 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.
Dit zal nu ook wel weer even duren voordat ik die rij ervaring op kan doen.

De dag nadat ik mijn auto had opgehaald ben ik bij een dokter geweest voor mijn knie. Hij gaf aan dat als je eenmaal een blessure heb gehad aan je knie, je maar beter niet meer kan gaan voetballen...
Hier was ik het absoluut niet mee eens! Maar hij wilde natuurlijk eerst ook met eigen ogen zien wat er mis was en daarom heb ik vandaag mijn MRI gehad.
Toch wel een verschil met Barcelona, het apparatuur was daar duidelijk verouderd en het duurde daardoor ook veel langer.
Al moet ik zeggen dat het altijd wel voelt als een eeuwigheid als ik stil moet liggen..
Maandag 18 januari hoor ik de uitslag van de MRI maar in de tussentijd moet ik eigenlijk al beginnen met fysiotherapie.
Mijn dokter had een goede plek aangewezen om heen te gaan, maar hier kan ik zonder auto helaas niet makkelijk komen.

De jaarwisseling was leuk, ik ben lekker uit eten geweest met Annelies en daarna na 12 uur naar een feestje gegaan.
Het nieuwe jaar begon druk met veel familie en op zondag lekker uit eten met Meriam.

Mijn werk is het makkelijkste te bereiken met auto en nu ik zelf niet kan rijden mag ik soms meerijden met de directeur van Inventum. Hij komt langs Dieren dus dat komt goed uit.
Alle andere dagen ga ik met de trein en de bus, maar in de avond komen mijn ouders mij altijd halen. Op die manier kunnen we nog op tijd eten.
Het werk is ontzettend wennen. Ik mis mijn oude collega's en werk maar dat zal hopelijk wel beter worden.

Voor nu heb ik het leuke vooruitzicht dat ik zondag mijn oud huisgenote, vriendin en collega Shakira ga zien. Dit is ondertussen al meer dan een jaar geleden dus ik heb er ontzettend zin in.

Ik hoop dat ik snel weer meer goed nieuws heb!

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

Nederland

Terug in Nederland na 2 jaar in het buitenland te hebben gezeten

Recente Reisverslagen:

27 September 2016

Spannend

10 September 2016

Nog maar 3 weken!

12 Mei 2016

Plannen

19 Februari 2016

Tijd vliegt

31 Januari 2016

Een nieuw begin
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19097

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: