Het einde is in zicht - Reisverslag uit La Roca del Vallès, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit La Roca del Vallès, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

22 November 2015 | Spanje, La Roca del Vallès

Hoi hoi,

Op 11 november heb ik dan toch de stap gezet en mijn ontslag genomen.
Precies een maand later, op 11 december zal ik stoppen met werken en dan komen mijn ouders mij op 12 december halen.
Dan ben ik precies 1 jaar en 1 maand in Barcelona geweest.

Op dit moment probeer ik nog te genieten van mijn tijd in Barcelona en doe ik zoveel mogelijk leuke dingen. Dit betekend dat ik niet veel avonden thuis ben en vaak wat ga drinken met collega's en vrienden.
Het is heerlijk om nog even te genieten maar tegelijk is het lastig om te genieten met het idee dat ik zometeen weg ben.
Ergens wil ik het graag afsluiten maar aan de andere kant wil ik niet weg.

Volgend weekend ga ik nog een weekendje weg naar Valencia en daar kijk ik ontzettend naar uit! Ik wilde al gaan reizen door Spanje voor dat ik naar Lissabon ging en toen wilde ik het liefste naar Valencia, nu komt het eindelijk uit!

Daarna nog maar 1 weekend in Barcelona...

Het blijft een heel erg dubbel gevoel wat ik momenteel heb maar ik denk dat ik ergens opgelucht zal zijn als ik in Nederland ben en een nieuwe start kan maken.

Liefs,
Sandra

  • 25 November 2015 - 10:11

    Ineke:

    Hoi Sandra,

    Wat een moeilijke beslissing voor je, maar wel dapper dat je de knoop hebt doorgehakt.
    Dus dan woon je vanaf volgende maand in Nederland, dat zal wel ff wennen zijn.
    Ik hoop je gauw weer te zien en te spreken, ik kom dan een dagje naar je ouders.

    Sandra, geniet nog even van het mooie Spanje en met name Valencia. Goed dat je dit nog even "meepikt"

    Succes met verhuizen en weer settelen in ons koude kikkerlandje.

    Tot snel, liefs van Ineke

  • 25 November 2015 - 22:12

    Sandra:

    Hoi Ineke,

    Bedankt weer voor je leuke reactie!
    Ik heb super veel zin in Valencia, is volgens mij echt een mooie stad en echte de moeite waard!

    Lijkt mij super leuk om je weer te zien in Nederland en de verhuizing en overgang naar het koude weer gaat zeker heel erg wennen worden! Hoop dat alles mee valt.

    Veel liefs,
    Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Roca del Vallès

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 19037

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: