Nog maar 3 weken! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken!

Door: Sandra van Rijt

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 September 2016 | Nederland, Dieren

Hoi hoi,

Het is bijna zover!
Er is veel gebeurd sinds de laatste keer dat ik geschreven heb.

Ik heb 2 operaties gehad, een kijk operatie en de uiteindelijke operatie op 9 augustus aan mijn kruisbanden. Ik heb mee kunnen kijken en gezien dat ik weer een hele mooie nieuwe kruisband erin heb zitten.
Het herstel na de operatie ging zo voorspoedig dat ik al snel teveel deed. Helaas zorgde dit dat ik rust moest nemen na 3 weken. Dat was wel erg lastig maar met de juiste tips van mijn fysio lukte het.
Nu maak ik langzaam weer verbetering en kan ik hopelijk weer wat gaan opbouwen in mijn training.

Ik heb mijn werk opgezegd en ga 3 oktober weer beginnen bij Sellbytel Bose project! Niet terug in mijn oude functie maar wel op mijn oude plek met mijn oud collega's en vrienden.

Vandaag heb ik al voor een groot gedeelte ingepakt want ik ga niet alleen verhuizen, mijn ouders ook! Dit betekend dat ik eens moet uitzoeken wat echt nog bewaard moet worden en wat nu toch wel weggegooid mag worden. Verhuizen ruimt wel op!

Mijn stresspuntje, mijn auto, had ik gelukkig snel verkocht. Een buurman verderop in de straat wilde hem wel kopen voor zijn dochter. Hierdoor hoefde ik gelukkig niet te wachten op een reactie via het internet en afspreken met onbekenden.

Dus nu heb ik de baan, een busticket maar alleen nog geen plek om te slapen. Maar ik heb groot vertrouwen dat dit ook goed gaat komen.
Met de bus zal ik 23 uur onderweg zijn, maar hierdoor kan ik wel meer bagage meenemen.
Elk nadeel heeft zo zijn voordeel.

Mijn laatste 3 weken in Nederland zal ik nog zoveel mogelijk mensen zien en gezellig uit eten gaan!
Al doe ik dat natuurlijk altijd al wel.
Met kerst zal ik lekker thuis zijn en met oud en nieuw komt Rik gezellig op bezoek.
Shakira heeft ook al een ticket geboekt voor oktober dus ik hoef mij niet te vervelen!
Ik heb er super veel zin in!

Veel liefs,
Sandra