Spannend - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Sandra van Rijt

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 September 2016 | Nederland, Dieren

Hoi hoi,

Nou het is bijna zover!

Afgelopen 2 weken heb ik heel wat afscheid genomen van mensen maar tijdens deze momenten besefte ik echt niet dat ik over 3 dagen al in de bus zit..

Nu was ik afgelopen nacht wakker en toen besefte ik pas een beetje dat ik zaterdag al in Barcelona zit. Het moment waar ik afgelopen jaar zo naar uit gekeken heb komt steeds dichterbij en nu vind ik het toch wel weer spannend worden.

Op zich weet ik natuurlijk wat mij te wachten staat maar toch is het nu anders.
Weet alleen niet goed wat het nu anders maakt. Ik denk wel dat het scheelt dat ik nu toch wel wat medische problemen heb gehad in Nederland die nog niet volledig afgerond zijn.
Maar gelukkig heb ik goede hulp van de moeder van Cristina als ik daar naar de dokter moet.
Dit neemt toch wel wat stress en angst hiervoor weg.

Voor de eerste 4 weken heb ik nu een appartement via Airbnb in Gracia.
Deze buurt is centraal gelegen en gaat een beetje heuvel op.
De bedoeling is wel dat ik zo snel mogelijk een eigen appartement vind samen met Thomas.
Als dit geregeld is dan zal ik een stuk meer rust hebben!

Nu nog 1 dagje werken en dan alles gaan inpakken!
Ik zie enorm op tegen de busreis, maar ik denk dat ik heel erg blij ben als ik erin zit.
Pas op dat moment kan ik weer tot rust komen.

Nou dat was het dan voor nu, volgende keer vanuit Barcelona!!

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

Nederland

Terug in Nederland na 2 jaar in het buitenland te hebben gezeten

Recente Reisverslagen:

27 September 2016

Spannend

10 September 2016

Nog maar 3 weken!

12 Mei 2016

Plannen

19 Februari 2016

Tijd vliegt

31 Januari 2016

Een nieuw begin
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 19039

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: