Spannend - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Sandra - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Sandra van Rijt

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 September 2016 | Nederland, Dieren

Hoi hoi,

Nou het is bijna zover!

Afgelopen 2 weken heb ik heel wat afscheid genomen van mensen maar tijdens deze momenten besefte ik echt niet dat ik over 3 dagen al in de bus zit..

Nu was ik afgelopen nacht wakker en toen besefte ik pas een beetje dat ik zaterdag al in Barcelona zit. Het moment waar ik afgelopen jaar zo naar uit gekeken heb komt steeds dichterbij en nu vind ik het toch wel weer spannend worden.

Op zich weet ik natuurlijk wat mij te wachten staat maar toch is het nu anders.
Weet alleen niet goed wat het nu anders maakt. Ik denk wel dat het scheelt dat ik nu toch wel wat medische problemen heb gehad in Nederland die nog niet volledig afgerond zijn.
Maar gelukkig heb ik goede hulp van de moeder van Cristina als ik daar naar de dokter moet.
Dit neemt toch wel wat stress en angst hiervoor weg.

Voor de eerste 4 weken heb ik nu een appartement via Airbnb in Gracia.
Deze buurt is centraal gelegen en gaat een beetje heuvel op.
De bedoeling is wel dat ik zo snel mogelijk een eigen appartement vind samen met Thomas.
Als dit geregeld is dan zal ik een stuk meer rust hebben!

Nu nog 1 dagje werken en dan alles gaan inpakken!
Ik zie enorm op tegen de busreis, maar ik denk dat ik heel erg blij ben als ik erin zit.
Pas op dat moment kan ik weer tot rust komen.

Nou dat was het dan voor nu, volgende keer vanuit Barcelona!!

Liefs,
Sandra