Goed nieuws - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Goed nieuws - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Goed nieuws

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 September 2015 | Spanje, Barcelona

Hallo,

In korte tijd heb ik mijn diepte en hoogte punt bereikt.

Deze week had ik lekker wat dingen gepland om te doen zodat ik niet teveel alleen thuis zou zitten.
Dinsdag ben ik wat gaan drinken en gingen we in de avond uit eten met Niels zijn zus en haar verloofde.
Vervolgens had ik woensdag de 16e mijn doktersafspraak.
Hier was ik ontzettend zenuwachtig voor want ik was nog steeds niet gebeld voor de MRI.
De zenuwen waren op zijn plaats want ik heb nog nooit zo een gemene dokter gehad! Deze vrouw die viel mij aan omdat ik geen Spaans sprak volgens haar en dat het heel dom was van mij om de afspraak te missen. Vervolgens had ik 6 dagen niets gedaan volgens haar om te zorgen dat ik een nieuwe afspraak kreeg.
Deze vrouw kon geen Engels dus ik probeerde op mijn beste Spaans te vertellen dat de man in het ziekenhuis had gezegd dat ik gebeld ging worden voor een nieuwe afspraak.
Het was kortom een dramatisch gesprek en ik had het liefste de spalk eraf geknipt en naar Nederland gevlogen.

De dokter had aangegeven dat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak in het Engels zodat het niet meer mis ging.
Dit gebeurde werkelijk ook nog eens de dag erna! De man vertelde dat ik in de avond al terecht kon!
Dus gisteravond heb ik eindelijk mijn MRI gehad en daarna maar meteen gevraagd voor een nieuwe spalk omdat het enorm jeukte en pijn deed.
Na 1,5 uur liep ik het ziekenhuis uit zonder spalk en met een kous om mijn been!
Als alles nu voorspoedig blijft lopen, zal ik 6 oktober de uitslag krijgen van mijn MRI en als de schade meevalt daarna gewoon weer aan het werk kunnen!

Toen de spalk eraf ging was het wel even schrikken, ik heb nog nooit zo een vies iets gezien! Maar gelukkig kan ik nu weer heerlijk douchen en alles goed schoonmaken.
Vreemd genoeg mag ik mijn been nu wel gewoon bewegen van de dokter en dat gaat wel redelijk ondanks dat hij stijf is.
Toch is raar dat mijn lichaam niet goed meer weet hoe ik mijn been hoor te bewegen omdat hij zolang niet bewogen is.
Ik kan nu in ieder geval voorzichtig oefenen en hopelijk niet langer meer dan 2 weken thuis zitten.

Het zonnetje schijnt mij weer tegemoet!

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 19093

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: