Een maand verder. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Een maand verder. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Een maand verder.

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 December 2014 | Spanje, Barcelona

Hoi hoi!

De tijd vliegt hier voorbij, Barcelona bevalt super goed.
Ik heb nog vrij weinig gewerkt hier omdat ik van de ene training naar de andere training ging maar ik ben nu toch echt aan het werk.
Het is nu toch technische support van Bose geworden en al het nieuwe is natuurlijk wel weer wennen maar ik kan eindelijk weer wat meer leren.

We hebben veel moeten regelen om hier officieel te wonen, bij Teleperformance werd alles voor ons geregeld en hier moesten we het helaas zelf doen. Maar het is gelukt!

Verder zijn we Barcelona gaan ontdekken, onze buurt en de rest van de stad. We wonen dicht bij Placa Espana en aan de langste winkelstraat van Barcelona dus dat is wel tof.
Monjuic, de berg zit ook bij ons in de buurt dus deze hebben we ook bezocht. Hier is ook het Olympisch stadion.
Barcelona is mega groot en er is zoveel te doen en te zien. We vermaken ons dus ook prima al hebben we nog niet teveel ondernomen.
Het is behoorlijk koud momenteel dus dan is het fijner om thuis te zitten in de warmte, maar gelukkig is het droog dus overdag in het weekend is het wel lekker om even naar buiten te gaan.

Afgelopen weekend waren Niels en ik alweer een half jaar samen en omdat het heerlijk weer was zijn we samen naar Arc de Triomf gegaan en vanuit daar naar het park en naar het strand gelopen. Zonder de zon was het alleen wel koud dus vroeg naar huis gegaan.

De ontdekking van de serie the Walking Dead heeft ons momenteel behoorlijk aan het serie kijken gekregen. Dus dat doen we nu veel op de koude winterse avonden hier.

Vanvond ga ik met collega´s voetballen in de kou, maar ik heb er zin in!
Niels en ik waren wel begonnen met hardlopen weer maar het is toch wel erg lastig om die motivatie erin te houden.
Voetbal ligt mij dan toch wat beter dus daar zal ik mijn energie in kwijt kunnen.
Nu hebben we kerst en oud en nieuw in zicht. Ik ben erg benieuwd hoe dit zal zijn zo samen.

Veel liefs,
Sandra





  • 10 December 2014 - 23:29

    Maarten:

    Klinkt (leest) allemaal erg goed. Ik heb dus een mede Barcelona liefhebber in mijn vriendenkiring erbij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 19115

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: