Daar zit ik dan weer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Daar zit ik dan weer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Daar zit ik dan weer

Door: Sandra van Rijt

Blijf op de hoogte en volg Sandra

02 Oktober 2016 | Spanje, Barcelona

Goedemorgen,

Na een enerverende busreis van 23 uur ben ik aangekomen in Barcelona.
Op het station werd ik direct opgehaald door Thomas, die mij hielp mijn 3 koffers mee te slepen.
De eerste 4 weken zal ik op een kamer in Gracia wonen, met de eigenares van het huis en een Italiaanse jongen.

Deze ochtend werd ik gewoonlijk vroeg wakker en om 8 uur begonnen de kerkklokken te luiden. Vervolgens hoorde ik de vogels fluiten en de bovenbuurman/vrouw douchen.
Vanuit het bed zie ik een strand en een hele grote vliegende vogel.
Jammer dat dit alleen op een klein tegeltje is en ik eigenlijk helemaal niets kan zien vanuit mijn kamer omdat ik geen raam naar buiten heb.

Het gestreste gevoel van afgelopen weken is weg, ik maak mij nog wel zorgen over het appartement wat we nog moeten vinden, maar toch heb ik nu ook een soort rust.
Vreemd genoeg heb ik zin om naar werk te gaan, maar dit zal vooral te maken hebben met het feit dat ik mensen dan weer terugzie.

Vandaag maar eens hard op zoek naar een appartement. Het zal toch moeten lukken om iets moois te vinden! Ik heb er vertrouwen in.

Liefs,
Sandra

• 02 Oktober 2016 - 10:15

Jacqueline:

Ha lieve dochter... Eindelijk weer terug. Knie weer gerepareerd en je zit weer in je geliefde Barcelona.
    Ik hoop dat je nu een heel fijne tijd tegemoet gaat!
    Ik moest wel even lachen: Je schreef ik zie een strand en vliegende vogel . Ik dacht he? toch strand???
    Leuk geschreven!!!

• 02 Oktober 2016 - 14:29

Petra:

Hahahaha, ik dacht ook al, vet uitzicht dus! Geniet lekker vandaag en succes morgen weer!