Nieuw begin - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Nieuw begin - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Nieuw begin

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 November 2014 | Portugal, Lissabon

Zo ben je het ene moment een jaar in Lissabon en vervolgens klaar voor een nieuw begin.
Nog maar 4 dagen en dan vliegen we namelijk naar Barcelona.
Een nieuw begin met zijn tweeën deze keer in plaats van alleen, dit is allemaal zo snel gegaan!

Vorige keer ging Niels net 4 dagen naar België en heb ik mij in mijn eentje moeten vermaken.
Zijn terugkomst was ook behoorlijk chaotisch door onnodige stress maar dit was wel weer een typisch momentje voor ons. Het gaat altijd net anders dan de bedoeling is, maar komt uiteindelijk altijd wel goed.

Het weekend van 26 september kwam een vriend van Niels met zijn vriendin. Samen zijn we wezen stappen en hebben we de toerist uitgehangen. Was een ontzettend gezellig weekend.
De week erop kwam Annelies gezellig een week langs.
Samen zijn we lekker naar het strand geweest en heerlijk uit eten! Natuurlijk hebben we ook even de stad onveilig gemaakt en vervolgens is ze nog een paar dagen naar Porto geweest.
Hierna nog een avondje in Lissabon en de volgende dag weer terug naar huis.
Vervolgens gingen Niels en ik 2 dagen later ook naar Nederland en België!

Zaterdag de 11e van oktober aangekomen op Brussel vervolgens super lief opgehaald door mijn ouders en in Nederland doorgebracht tot de 15e. Ontzettend veel gedaan, met vrienden, familie en veel lekker eten!
Woensdag met de trein naar België, daar tot zondag met Niels zijn familie en vrienden van alles ondernomen. Nog een leuke avond wezen bowlen en heel veel lekkers gegeten.
Voor de vakantie was er al een besluit genomen om naar Barcelona te gaan dus de vakantie was ook veel solliciteren en gesprekken voeren. Voor Niels in het begin meer dan voor mij, wat het erg spannend maakte want we wilde het avontuur natuurlijk samen aangaan.
Op 24 oktober ben ik aangenomen om te gaan werken bij Selbytel voor het Bose project.
Presale en aftersale vragen over Bose producten, een productgroep en merk wat mij ontzettend ligt en wat mij heel erg leuk lijkt.

In korte tijd hadden we een leuk appartement gevonden, werk en een ticket geboekt. Jammer genoeg liet het appartement een week van te voren afweten waardoor we opeens weer kei hard aan het zoeken moesten en dit levert natuurlijk wel wat stress op.
Afgelopen zaterdag nog een luxe diner gehad met een uiteindelijk rekening van 650 euro!
Dit was voor 26 mensen een soort van steengrillen met: zebra, kangaroe, bizon, krokodil, kameel, picanha vlees! Dit was een leuke ervaring met een goed voor en nagerecht en onbeperkt drinken.
Hierna met een grote groep de stad in geweest voor ons laatste weekend en zondag het appartement van Niels leeggehaald.

Nu kwam afgelopen maandag de moeder van Niels nog als verassing op bezoek, dit moest ik met veel moeite stil houden, maar het was gelukt! Dus nu een laatste hele drukke week, met hopelijk wel een appartement in het vooruitzicht.

Volgende reisverslag word in Barcelona!

Liefs,
Sandra

  • 10 November 2014 - 18:16

    Yvonne:

    Weer een nieuw avontuur!!! Gelukkig hoef je deze niet alleen mee te maken en kan je alles met Niels delen. Sandra nog bedankt voor het bezoek dat je aan ons gebracht hebt samen met Niels. Ik wens je Buena suerte en Barcelona la sabiduría, la aventura y la emoción (Spaans voor Veel geluk, wijsheid, avontuur en spanning in Barcelona).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 19072

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: