Zomer voorbij? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Zomer voorbij? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Zomer voorbij?

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 Augustus 2018 | Spanje, Barcelona

Hoi hoi,

Het voelde echt als een eeuwigheid geleden dat ik geschreven had, maar uiteindelijk is het maar 4 maanden terug geweest.

In deze 4 maanden heb ik een kitten erbij genomen, Katy. Ze is een stuk drukker dan Fleurtje en mogelijk iets meer werk dan ik verwacht had.
Voor Fleurtje is het ook afzien als Katy weer bovenop haar springt omdat ze wil spelen.

Op 29 april is mijn zus langsgekomen met haar vriend en de kinderen. Dit was de eerste keer dat mijn neefje en nichtje Barcelona zagen en mijn huis dus dit was super tof!
Ze zijn een week geweest en we hebben niet altijd goed weer gehad maar zijn toch op het strand geweest en hebben ons goed vermaakt.

In juni ben ik bij mijn ouders op bezoek gegaan in Frankrijk, heerlijk korte vakantie in de natuur. Dat blijft toch iets wat ik mis in Barcelona.
Ik ben helemaal verliefd op de stad omdat het zoveel te bieden heeft maar soms zou ik gewoon de deur uit willen gaan en niet zoveel mensen en auto's zien. Even rust.

Als ik zo mijn agenda doorlees van de afgelopen maanden dan heb ik toch best wat dingen gedaan.

Er zijn vrienden langs gekomen voor een weekendje bij mij.
Wat natuurlijk erg gezellig was.

Verder was juli de tijd van het WK. Ik heb zoveel mogelijk wedstrijden op werk gekeken en buiten werk. Het was gelukkig een rustige tijd dus ik kon zonder problemen op werk kijken.

Bijna elk weekend ben ik op het strand geweest en op 14 juli heb ik nog een super tof festival gehad.
Op woensdagen speel ik nog wel eens jeu de boule met de Fransen van werk of zoals zij het noemen: petanque.
Vrijwel elke vrijdag ben ik bij de bar naast werk te vinden en maak ik daar nog wel eens de gekste dingen mee.

Afgelopen weekend ben ik nog naar Engeland geweest om een vriendin te bezoeken. Was ook echt een super leuk weekend omdat ze zo positief en gezellig waren.

Al met al, vermaak ik mij dus nog wel!
Ik hoop alleen dat het nog even warm blijft want de winter in dit huis blijft toch wel afzien.

Liefs,
Sandra


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 19117

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: