2015 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu 2015 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

2015

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

11 Januari 2015 | Spanje, Barcelona

Hoi hoi!

Zo, we hebben kerst en oud en nieuw overleeft.
Ik vind het toch wel een lastige tijd om ver van de familie te zitten.
Er zijn altijd in het dagelijks leven momenten dat ik iedereen mis, maar met kerst en oud en nieuw is het toch meer.
Samen gourmetten, cadeautjes uitpakken en veel snoepen dat hoort gewoon bij kerst! Maar nu dus al 2 jaar niet.
Natuurlijk was het gezellig met Niels, we hebben lekker gegeten en genoten van de vrije dagen samen, maar ik mis thuis dan wel.

Met oud en nieuw kwamen de vrienden van Niels op bezoek, 2 jongens sliepen bij ons en de rest was verspreid in een ander huis en appartement.
Om 0.00 waren Niels en ik nog even samen op placa Espana, daar was het vuurwerk en hier in Spanje hebben ze de traditie om 12 druiven te eten om 12 uur.
Die traditie hebben we overgeslagen.
Wel iets tofs was dat er om 12 uur een huwelijksaanzoek was naast ons! Ontzettend mooi om te zien en emotioneel natuurlijk.
Hierna zijn we de stad in gegaan naar de vrienden van Niels en daar nog wat drankjes gedaan.
De eerste dag van 2015 werd nog behoorlijk intensief omdat we met zijn allen naar een groot feest gingen buiten Barcelona. Geen lange dag bijkomen en brak zijn in bed dus...

Vrijdag 2 januari werd daardoor wel een zware dag om te werken en ontzettend goed gevoel om weekend te hebben hierna!

Naast de kerst en oud en nieuw periode hebben we gewerkt en in de weekenden veel genoten van het mooie weer.
Even een uurtje naar het park achter huis, of naar een ander park en dan lekker chillen of frisbeen.
Gister ook nog naar het strand geweest, daar ook nog gefrisbeed.
In de zon kan het heerlijk zijn en kan je soms in je tshirt zitten maar met wat wind en in de schaduw voelt het weer zoveel kouder.

Op dit moment is het uitkijken naar allemaal leuke bezoeken. Justin en Jeanie komen eind januari, eind februari papa en mama en in maart ga ik zelf naar Nederland. Dan in mei komen Petra en Dennis op bezoek.
Heb er allemaal super veel zin in!

Heel veel liefs,
Sandra