Nieuw jaar, nieuwe kansen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Nieuw jaar, nieuwe kansen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Nieuw jaar, nieuwe kansen

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Januari 2019 | Spanje, Barcelona

Ze zeggen niet voor niets, Time flies when you are having fun, er is alweer meer dan een half jaar voorbij!

Uiteraard is er weer veel veranderd, maar ik zal het kort houden.
- Katy, de kitten die ik erbij had genomen was echt te druk voor Fleurtje. Ik kon gewoon geen aandacht meer geven aan Fleurtje en ik merkte dat dit niet goed was voor haar.
Ik sprak toevallig met een oud collega die een kat zocht die ook naar buiten mocht en toen wist ik meteen dat dit de beste plek ging zijn voor Katy.
Ze is daar nu super gelukkig en is daar de prinses in huis.

- Het is weer ontzettend koud in huis, maar het werd gelukkig pas echt koud vanaf januari. Dus ik heb pas een week geleden de kachel tevoorschijn gehaald en de laagste temperatuur is nu 12 graden in de gang naar de douche geweest.
Ik kan je zeggen, dit is niet erg prettig als je vroeg op moet voor werk en uit je warme bedje moet komen!
Maar ik ben er nu wel een beetje aan gewend, dus ik draag gewoon wat extra laagjes en steek kaarsjes aan.
Daarnaast ben ik gewoon zoveel mogelijk buiten want daar is het in de zon vaak een stuk warmer.
Afgelopen weken ben ik met regelmaat buiten geweest zonder jas!
Dat is toch heerlijk?!

- Ik ben begonnen met skateboarden! Een uitermate gevaarlijke sport voor mij want ik ben natuurlijk niet erg handig.
Tot nu toe heb ik een blauw oog opgelopen (bult op mijn hoofd), wat schaafwonden, opgezwollen hand van het erop vallen en heel wat blauwe plekken.
Het gaat dus niet zonder vallen en stoten, maar ik vind het wel ontzettend leuk!
Ik ben veel buiten en leer veel mensen kennen.
Barcelona is DE stad voor skateboarders en er zijn super veel plekken waar je kan skateboarden.
Het leerproces gaat langzaam, maar als ik mijn angst opzij zet en er genoeg tijd in steek, zal ik steeds meer trucjes kunnen leren!

- Ik heb promotie gemaakt naar supervisor van het Benelux team!
Sinds 2 weken moet ik dus een team van 14 mensen managen en dit is een grote uitdaging en verantwoordelijkheid.
Het bevalt mij tot nu toe goed en ik ben blij dat ik na 3 pogingen eindelijk op deze positie ben gekomen.
Het werd tijd :)

- Verder heb ik de kerstdagen weer gezellig met de familie doorgebracht en vrienden gezien.
Het was alweer bijna 10 maanden geleden dat ik voor het laatst in Nederland dus het was best gek om terug te zijn.
Eerlijk gezegd mis ik het totaal niet. Ik mis alleen mijn familie en vrienden natuurlijk wel, maar Nederland totaal niet.
Vooral niet in de winter met de kou en de sneeuw!

- Mijn Spaans gaat vooruit, maar erg langzaam. Ik ben maar weer begonnen met Duolingo zodat ik tenminste ermee bezig ben.
Daarnaast probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk te praten.

- Ik heb wat korte vakanties in het vooruitzicht.
Over 1 week naar Andorra om te snowboarden! Laten we zien of dit beter lukt nu ik heb leren skateboarden..
2 weken hierna zal ik weer naar Zuid Spanje gaan!
Granada, Cordoba en Sevilla onveilig maken.
Vervolgens zal ik 9 maart een concert van Armin van Buuren bijwonen in Madrid! Buiten het concert om zal ik natuurlijk ook de stad gaan verkennen en eens kijken hoe het daar is.

Het gaat dus hartstikke goed hier en ik zal mijn best doen om wat vaker updates te posten van al mijn avonturen :p

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 19086

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: