Zo, daar zit ik dan - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Zo, daar zit ik dan - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Zo, daar zit ik dan

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 September 2013 | Portugal, Lissabon

Nou, hier mijn eerste reisverslag.
Gisteravond rond 22.00 hier aangekomen, na veel moeite met het vinden van mijn appartement.
Ziet er allemaal netjes uit, foto's komen nog.
Heb 3 huisgenoten, 2 mannen en 1 vrouw. Nederlanders, en een Duitse vrouw.

Vandaag samen met mijn huisgenoot Lissabon ingegaan. Hij heeft mij wat mooie plekjes laten zien.
Wel echt super gave stad! Veel te zien, dus ben nog lang niet uitgekeken!
Zonet even een nieuw kussen gehaald, die ik van hun gehad had, was echt te dun!
Verder wat inkopen gedaan voor eten, brood, melk, boter, kaas, chocopasta.
Echte Hollander weer.

Heb verder eigenlijk weinig nog te vertellen!
Morgen 1e dag cursus.
Heb net even gekeken waar het gebouw is, 20 minuutjes lopen!
Dus daar zal ik morgen 9 uur moeten zijn!
Ben super benieuwt.

Liefs, Sandra

  • 15 September 2013 - 21:02

    Metty Wolters:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. En dat je je huisgenoten al hebt ontmoet.Leuk dat eentje al zo snel je de leuke plekjes van Lissabon wilde laten zien.Kun jij je ouders straks weer weg wijs maken.Succes met je cursus,hoe lang gaat die cursus duren?

  • 15 September 2013 - 21:03

    Petra:

    Leuk! Aan je foto's te zien zou je denken dat je er al een week op hebt zitten, in plaats van een dag. Succes morgen!

  • 15 September 2013 - 21:07

    Ruud:

    Dat zijn al een hoop foto's. Ziet er allemaal goed uit. Ik krijg al zin om langs te komen.
    :-)
    Sandra, succes morgen met de cursus!!
    Xxx

  • 15 September 2013 - 21:08

    Jacqueline:

    Wat leuk dat je een verslag bij houdt en al die foto's hebt geplaatst.
    Het is net zoals Petra al zegt, bijna niet te geloven dat je er pas een dag bent.
    Heel veel gezien op een dag!
    Morgen je eerste cursusdag, maar jou kennende sla jij je er wel door heen.
    Ik heb er alle vertrouwen in!!

  • 15 September 2013 - 21:26

    Sandra :

    Hahah, ik maak altijd veel foto's! Net weer een paar gemaakt!
    Maar de training gaat 2 weken duren!
    Ik heb nu ook al het idee dat ik hier al veel langer zit! Super vreemd.
    Wel relaxt :)
    Ik typ snel meer!
    Liefs

  • 15 September 2013 - 21:59

    Henry:

    Fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan en je een leuk stekje hebt.

    Ik had het er net nog met Leonie over dat ik me al af vroeg hoe het ging.

    Groetjes uit een nat Nederland.

    Henry

  • 15 September 2013 - 22:56

    Annelies:

    Mooi dat je goed bent aangekomen! Super leuk dat je al een aantal leuke plekken in de stad hebt gezien! Heel veel succes morgen bij je training.

    Liefs,

    Annelies

  • 16 September 2013 - 16:16

    Yvonne:

    Hallo Sandra,
    Leuk dat je dit bijhoudt. Het zijn zeker mooie foto's van Lissabon. Ben benieuwd hoe de cursus is verlopen. Vanaf nu bezoek ik deze site regelmatig.
    Vanuit Leusden: TOI, TOI, TOI.
    Knuffels tyvon en rest.
    P.s. plaats dit bericht 2x. Ik lees altijd van achter naar voren :)

  • 12 September 2014 - 13:10

    Sandra :

    Bijna alweer een jaar geleden dit! tijd vliegt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 19104

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: