Jaja, weer 2 dagen voorbij! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Jaja, weer 2 dagen voorbij! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Jaja, weer 2 dagen voorbij!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

17 September 2013 | Portugal, Lissabon

Halloooo!

Het lijkt zo hard of ik hier al veel langer zit dan 3 dagen!
Toch is het niet zo, maar het komt vooral omdat ik ontzettend veel geleerd heb in de afgelopen 2 dagen in de training.
De eerste dag was het vooral veel informatie over het bedrijf, en nu de 2e dag hebben we dingen geleerd over hoe je de telefoon opneemt.
We hebben rollenspellen gedaan, altijd leuk, en heel veel herhaalt.
De groep waar ik mee zit, tot vandaag totaal 8 mensen, maar vanaf morgen met z'n 12en, is hartstikke gezellig!

Verder heb ik zojuist mijn 4e huisgenoot ontmoet, geen idee dat die er ook was! haha
Maar geen hele gesprekken mee gehad, weet alleen dat hij Nederlands is.

Vanaf morgen ga ik geloof ik producttraining krijgen, dus zal ik veel leren over Senseo, tandenborstels en andere Philips producten.
Gelukkig weet ik al wat over de hifi/portable kant, hoef ik dat niet meer te leren!

Een dag ziet er trouwens als volgt uit:
9 uur beginnen, rond 11 uur 10 minuten pauze, dan rond 1 uur, 60 minuten pauze, en vervolgens rond 4 uur de laatste 10 minuutjes.
Pauzes van 10 minuten kunnen nog wel eens wat langer zijn.
En een uur lijkt lang, maar is heel erg snel om!
Tijdens deze pauzes is het heerlijk om even naar buiten te gaan, het is tenslotte 30 graden, dus als je de hele dag in een kelder zit, met airco, is dat wel lekker!

Nou, dat was hem zo weer!

Liefs, Sandra

  • 17 September 2013 - 23:49

    Maarten:

    Pauzes van 110 minuten duren vaak langer dan die van 60 :p

  • 18 September 2013 - 13:48

    Yvonne:

    Maak ons maar weer lekker met 30 graden. Als wij naar buiten willen, zijn we al 10 minuten bezig met ons dik aankleden :).

  • 18 September 2013 - 20:57

    Jacqueline:

    Heerlijk om weer een verslagje van jou te lezen. Wij leven hier inderdaad, zoals Yvonne al zegt, met wat minder mooi weer. Maar hebben dan wel weer geluk dat wij geen airco nodig hebben..... Ieder nadeel heb zijn voordeel... zei Johan Cruijff.....
    Je zal wel moeite hebben met het vele stil zitten.
    Lekker in je lunchpauze even naar buiten!
    Tot hoe lang duurt de cursus elke dag? Je schreef, rond 4 uur de laatste 10 minuutjes pauze. Hoe lang moet je daarna nog?



  • 19 September 2013 - 14:20

    Maarten:

    Wat voor ons het voordeel is, wanneer het bij ons in het weekend zonnig en 20 graden is kunnen wij ervan genieten. Als het in Lissabon 20 graden is raakt Sandra in paniek omdat ze haar winterjas niet kan vinden ;)

  • 19 September 2013 - 21:03

    Sandra :

    Hahah goed punt Maarten..
    Cursus is 9 tot 6.
    Dus lange dagen!
    Maar het is te overleven :P hahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 19076

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: