Nu gaat het echte werk beginnen.. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Nu gaat het echte werk beginnen.. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Nu gaat het echte werk beginnen..

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 September 2013 | Portugal, Lissabon

Hoihoi!
Nou de trainingsweken zitten erop! Het echte werk gaat nu toch echt beginnen.
Afgelopen week nog veel geleerd over producten van Philips.
Er is een hele dag besteed aan koffiezetapparaten, wat er allemaal mis mee kan gaan, en wat de meest voorkomende problemen zijn.
Niet de spannendste producten, maar helaas word daar wel het meeste voor gebeld.
Verder hebben we nog veel geleerd over alle verschillende processen die je moet doorlopen voor een klant, heel veel info in een korte tijd, en amper mogelijkheid om het echt te oefenen!
Dat word nog wat maandag..

Weekend ging ook weer super snel voorbij!
Vrijdag heb ik nieuwe sleutels voor mijn appartement gekregen, 1 van mijn huisgenoten werkte namelijk al sinds mei niet meer bij Teleperformance, dus hij is eruit gezet.
Moet zeggen dat ik niet veel last van hem had, maar scheelt toch weer een persoon.
Na het werk vrijdag meteen doorgegaan naar een café waar ze happy hour hadden!
Dus heerlijk sangria gedronken met een gezellige groep die bij TPvision hoort, de tv kant van Philips.
Daarna nog eten en drinken gehaald, en bij het appartement van Daan, Kevin, Menno en Tia gaan zitten. Dit appartement staat schuin tegenover die van mij, dus lekker in de buurt.
Harstikke leuke avond gehad, en rond 2 uur naar huis gegaan.
Helaas was het mij niet gegund om uit te slapen, want ik werd om 8 uur alweer wakker :P
’S middags samen met Brian naar de stad gegaan, op zoek naar een kadootje voor Riley.
Helaas niets kunnen vinden, maar wel even rond gelopen in de stad, beetje sightseeing gedaan :)
In de avond met de hele groep bij Daan afgesproken om vervolgens met wat moeite uiteindelijk bij Riley aan te komen! Dit allemaal omdat Riley woensdag jarig geweest is, en dat moest gevierd worden! Dus dat hebben we natuurlijk gedaan, en zijn uiteindelijk rond 4 uur ofzo naar huis gegaan.
Nou ja, naar huis gaan.. dat viel nog niet echt mee!
We moesten met de taxi en waren met 5 personen die allemaal naar Olivais moesten, de buurt waar ik woon, alleen kun je natuurlijk niet met 5 mensen in 1 taxi…
Het paste wel, alleen de taxi chauffeur vond het niet zo heel erg leuk :P
Dus na veel moeite het taxi bedrijf gebeld en een taxi busje geregeld!
Na een korte afterparty, lag ik dan eindelijk rond 6 uur in bed.
Zondag al vroeg wakker, en super brak.. Dus even een boodschapje gehaald, tv gekeken en later nog films gekeken bij Brian. In de appartementen hebben we namelijk bijna allemaal een kastje van ZON, het bedrijf wat de tv hier levert. Hier heb je film zenders, maar kun je ook gewoon films huren!
Het was ook echt weer om films te kijken, want vanaf woensdag regent al de hele week..
Zo zie je maar, is het in Nederland mooi weer, regent het hier!
Gelukkig dat het niet koud is, rond de 15 a 20 graden, maar zonder jas is het toch niet zo chill..

Nou dat was het weer voor zover! Ik ben reuze benieuwd hoe het maandag gaat, en de rest van de week! Maar dat komt vast wel goed :)
Liefs, Sandra

  • 30 September 2013 - 06:58

    Petra:

    Ja, dat jij zondag niet eens wilde facetimen was best jammer, maar oke, het is je vergeven na zo'n ' ' zware' nacht :). Heel veel succes vandaag, ben echt benieuwd hoe het gaat! xx

  • 30 September 2013 - 18:32

    Yvonne:

    Lissabon is echt the place to be voor jou. Feesten, beesten en werken toch???
    Je leert wel veel zo. Net als jij en Petra ben ik ook benieuwd hoe het in het "echie" gaat straks. Veel succes en je komt er wel. Gelukkig zit je dicht bij het werk en hoef je niet zo lang in de regen te lopen. Ik geniet hier nog wel even van het mooie, droge weer :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 2175
Totaal aantal bezoekers 19114

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: