Tijd vliegt! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Tijd vliegt! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Oktober 2013 | Portugal, Lissabon

Zo! De eerste week zit er alweer op!
Ik moet zeggen, het is echt heel erg wennen, maar het valt mij eigenlijk nog best wel mee.
Stilzitten gaat redelijk, nou ja het is een draaistoel, dus helemaal stil zit ik nooit. Maar de gesprekken met de mensen valt mij ook nog reuze mee, ze zijn best wel geduldig en vinden het niet heel erg om even te wachten.

Deze week liep er gelukkig wat extra hulp rond op de werkvloer om al onze vragen te beantwoorden, en dit waren er veel!
We hadden natuurlijk wat processen gezien, maar als je het in het echt zelf moet doen is het toch even wennen.
Maar met wat hulp kwam ik er wel, en op 2 hele boze klanten na, heb ik verder best een leuke week gehad.
Gelukkig vermelden deze boze mensen beide dat het niet persoonlijk was, maar toch ben jij de gene die aan de telefoon zit, dus dat is dan nog wel eens moeilijk.

Afgelopen donderdag nog even de stad in geweest 's avonds.
We waren op zoek naar een bepaalde plek in de stad, maar na helemaal verkeerd gelopen te zijn zijn we maar naar een andere mooie plek gegaan.
Dit was op een mooi uitzichtpunt bovenaan de stad, daar heb ik nog wat foto's van dus die plaats ik binnenkort!
Was een super gezellige avond.

Nu vandaag even lekker dagje strand. Na een hele week regen en kou, schijnt hier eindelijk het zonnetje weer!
Gelukkig maar want ik heb geen jas hier.. Koffer te vol :P

Fijn weekend allemaal!
Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 19095

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: