En dan opeens zit je hier alweer 5 weken zowat. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu En dan opeens zit je hier alweer 5 weken zowat. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

En dan opeens zit je hier alweer 5 weken zowat.

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

23 Oktober 2013 | Portugal, Lissabon

Hoi hoi!

Hoogste tijd om weer eens wat te schrijven!
Dit is nu mijn 5e week hier en het bevalt tot dusver nog steeds goed.
Het werk is best goed te doen, er zijn goede en minder goede dagen waarin je er soms helemaal genoeg van heb, maar dan zijn er toch weer wat leuke klanten die de dag helemaal opvrolijken.

Op dit moment zit ik op een vaste plek op de werkvloer.
Je kan door de dag heen met collega's praten met de headset op, als je niet gebeld word natuurlijk, maar we kunnen ook met elkaar chatten.
Chatten is super handig, je kan het gebruiken om vragen te stellen aan elkaar, maar ook om gewoon slap te ouwehoeren.
Wat alleen een nadeel is, de chat komt altijd voor het gene wat jij aan het doen bent. Dus je bent net de gegevens van de klant aan het invoeren, een collega stuurt iets naar jou en jij typt verder in het venster van de chat! Niet altijd even handig.

Maar met de collega's is het wel vaak hartstikke gezellig, vooral op wat rustigere dagen kun je gezellig met elkaar kletsen.
Dit kan helaas nooit echt op maandag, want dit is wel echt de drukste dag in de week.

Verder heb ik naast werk afgelopen tijd niet heel erg veel spannende dingen gedaan.
Er is een voetbaltoernooi georganiseerd door Teleperformance en daar ben ik nog een paar keer wezen kijken. Kon helaas niet zelf meevoetballen omdat ik geen team had, maar kijken was ook leuk mits er gewonnen werd...
Tijdens een oefenpotje op een avond op een voetbalveldje in de buurt kon ik wel meespelen. Helaas ben ik toen vol onderuit gegaan en lag mijn knie goed open. Dit was ook gewoon een veld met kleine rode steentjes dus alles was goed rood geworden, waaronder ook mijn witte sportschoenen die nu dus roze zijn..

Heb trouwens wel een primeur gehad nog deze afgelopen 2 weken, want ik heb eindelijk weer eens gekookt!
Niet in mijn eigen appartement want op elektrisch koken, na mijn slechte ervaring in Duitsland, doe ik echt niet meer.
Maar in het appartement van Brian is er gewoon gas, dus daar heb ik goed gebruik van gemaakt.
Samen koken is sowieso wel een stuk leuker en gezelliger!

Verder vliegt de tijd echt want over een weekje zitten papa en mama hier al! Zo een vreemd idee, maar zou ook zeker wel hartstikke leuk zijn!
Helaas ben ik nog geen beste gids omdat ik nog niet zoveel tijd heb doorgebracht in Lissabon zelf.
Moet ook zeggen dat het hier helaas niet altijd zo lekker weer is, want het regende vandaag ook al hele dag keihard. Dus dan ga je niet echt de stad verkennen. Gelukkig heb ik hier nog alle tijd voor.

De regen mis ik dus absoluut niet, want die heb ik hier ook maar ik begin nu wel Nederlands eten toch een beetje te missen. Lekker plakje kaas, satésaus, kroepoek, ketjap, Nederlands brood, vlokken..
Niet allemaal even Nederlands, maar in ieder geval niet hier te krijgen helaas! Maar heb wel wat dingen in het vooruitzicht omdat papa en mama wat meenemen=) Jummie!

Nou ik vind wel weer mooi geweest!
Liefs,





  • 23 Oktober 2013 - 20:36

    Jacqueline:

    Sandra wat is het toch leuk om weer een blogje van je te lezen. Ook al weet ik al veel door het appen, mailen en facetimen zo'n blogje blijft leuk om te lezen.
    Wij hebben ook erg veel zin om volgende week naar Lissabon te gaan en om jou weer te zien en te kunnen knuffelen.
    We hebben al een aantal dingen die je zo mist qua eten voor je ingekocht, dus dat komt wel goed. Al kunnen we natuurlijk niet alles meenemen wat je mist.....

    We zien je dinsdagmiddag weer en dan kletsen we lekker live verder!!!


  • 28 Oktober 2013 - 18:40

    Yvonne:

    Je zit er alweer 5 weken. Wat gaat de tijd toch snel. Ik herinner het me als de dag van gister dat je vertelde dat je naar Lissabon ging om te werken. Wat leuk om te lezen dat je het zo leuk en goed hebt met je collega's. Daar heb je het toch van nodig. Je vader en moeder gaan zeer binnenkort naar je toe. Ik wens je veel plezier en huggies met je ouders.
    Go for it Girl :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 19107

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: