Lente! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Lente! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Lente!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 April 2014 | Portugal, Lissabon

Hoi hoi!

Nou alweer wat feestjes verder na de laatste keer dat ik schreef dus ik heb weer wat te vertellen!

Weer 2 huisfeestjes gehad, deze zijn toch altijd wel erg gezellig! En toevallig had ik na beide huisfeestjes een wandeling van werk, niet altijd even praktisch waardoor ik wel erg blij was toen het de 2e keer uitgesteld werd.

Een mooie wandeling die ik 6 april gedaan had was in Sintra, Cabo de Roca. Mooie uitzichten en gelukkig ook lekker weer!
Al moet ik zeggen dat het uitzicht wel een beetje tegenviel na een paar daagjes Madeira!

Ik ben namelijk 2 tot 5 april even naar Madeira gegaan, in 3 dagen hebben we het voor elkaar gekregen om ook nog behoorlijk wat van het eiland te zien!
Eerste dag zijn we naar de botanische tuinen geweest, met de liftjes gegaan en hebben we Funchal uitgebreid bekeken.
Op mijn verjaardag zijn we een bustour gaan doen waarbij we het grootste gedeelte van het eiland wel gezien hebben. Het weer was ontzettend lekker terwijl er heel wat anders voorspelt was dus ben goed verbrand!
Heerlijk gegeten in onze pauze in Porto Moniz, voor 11 euro hadden we soep, stuk vlees of vis met groente, aardappeltjes en fruit als toetje! Drinken zat er ook nog bij in, dus hebben we ons goed gedaan aan een lekker sangriaatje!
Onze laatste dag moesten we natuurlijk al tijdig uitchecken dus zijn we in de buurt gebleven en de andere kant van Funchal bekeken. Het was op dat moment zo warm dat we net zo goed hadden kunnen zonnen bij het zwembad!
Genoeg gedaan dus in de 3 dagen die we er waren en dan was ik ook nog jarig en niet onbelangrijk, is mijn neefje geboren! Luuk is net de dag voor mij geboren, super mooi jong die ik volgende week ga bekijken!

Verder heb ik nog een super leuk kado gehad, namelijk een kaartje voor Rock in Rio, een festival wat hier naast ons huis gehouden word met de grootste artiesten! Justin Timberlake en Jessie J zal ik 1 juni gaan zien:)

In maart ben ik trouwens voor het eerst naar het strand geweest, was goed te doen maar in de avond werd wel snel frisser!
Op 21 maart hadden we nog een etentje van werk omdat we het beste team hadden qua score op werk! Dus heerlijk uit eten geweest bij Chimmarao, een tent waar ze constant langs komen met spiesen vlees waar ze dan een stukje voor je afsnijden.
Tevens ben ik naar mijn eerste voetbalwedstrijd van Sporting geweest tegen Porto. Deze wedstrijd was heel wat intensiever dan de wedstrijd van Benfica! Heb de hele wedstrijd gestaan en mee lopen schreeuwen want we stonden echt in een goed supportersvak:)
Was een hele andere ervaring dan vorige keer, super gaaf!

26 maart ben ik spontaan naar Beyoncé geweest, echt super gave show was dat! Ik stond bijna voorin en had een goed uitzicht maar het geluid was het belangrijkste natuurlijk.
Dit was in de Meo Arena een grote zaal in de buurt van werk waar ik uiteindelijk 6 april ook naar Nelson Freitas geweest ben.
Dit bleek alleen een springbreak show te zijn waardoor we eigenlijk bij de ouderen hoorde daar en er heel veel boysbands waren!
Ondanks dat was de afsluiter toch een goede einde van de avond.

Sinds een tijdje is het vrijdag een standaard iets om naar de Happy Hour bar te gaan na werk, puur om even lekker het weekend in te luiden.
Deze plek is gezellig maar altijd hierdoor moeilijk om er bij weg te gaan.
Het idee om 1 drankje te gaan doen worden er meestal meer en als je dan nog niet gegeten heb kan dat goed mis gaan :p

Nu over een weekje alweer even in Nederland, heb er zin om iedereen te zien die ik dan kan zien want het zal erg kort gaan worden!
Wel erg leuk om dan voor het eerst Luuk vast te houden en om te zien hoe groot Evi al geworden is!

Liefs, Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 19110

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: