Zomer is begonnen! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu Zomer is begonnen! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra - WaarBenJij.nu

Zomer is begonnen!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Mei 2014 | Portugal, Lissabon

Hallo,

Nu een maandje verder heb ik mijn mooie neefje gezien voor het eerst!
Paasweekend in Nederland was ontzettend leuk maar ging heel erg snel voorbij.
Heb lekker veel tijd doorgebracht met de 2 kleintjes en Petra en Dennis. Heerlijk genoten van de Nederlandse paasontbijten en echt even familie tijd gehad.

Jammer dat ik de week ervoor kiespijn kreeg door 2 gaatjes die ik bleef te hebben in mijn achterste kiezen waardoor eten soms erg onprettig was maar dat heb ik afgelopen zaterdag 3 mei laten vullen.
Geen pretje de tandarts, maar ik moet zeggen dat ze het erg netjes doen hier!

Mijn Portugese les heb ik 23 april afgerond, de eindtoets gehad en nu opeens een heleboel vrije tijd erbij! Maar ook geen vooruitgang in mijn Portugees helaas dus moet echt gaan oefenen en blijven leren! Het is maar een moeilijk taaltje..

Werk is chaotisch, mensen zijn weg en we hebben er meer werk bij, dit maakt het erg vermoeiend en dat betekend dat er ook binnenkort weer een nieuwe groep gaat komen! Erg benieuwd wat voor mensen hier weer bij komen te zitten. Ik moet zeggen dat ik het nu wel erg gezellig vind met de groep waarmee we nu zijn, hopelijk blijft dit zo.

Maar zoals ik al in de titel vermeldde, de zomer is begonnen! Ook al is het lente, het is tijd voor slippers, korte broeken, strand en verbranden.
De zon is ontzettend sterk en ondanks dat je blijft insmeren is er toch een mogelijkheid dat je verbrand maar gelukkig word je er ook lekker bruin van!
Afgelopen weekend beide dagen naar het strand geweest, dagje Costa Caparica, de overkant met een groepje en zondag naar Peniche dit is een strand op 1,5 uur met de bus.
Was eens wat anders alleen hebben we niet het mooiste gezien dus moeten we zeker nog eens terug!

Met 1,5 week weer wat nieuws gaan ontdekken, Porto! Gezellig paar daagjes met paps en mams
Heb er zin in, en hoop dat het weer dan ook zo lekker is.

Liefs,
Sandra

  • 07 Mei 2014 - 19:37

    Yvonne:

    He Sandra,
    Ik laat weinig van mij horen, maar lees wel elke keer je verslagen. Af en toe hoor ik ook wat van je moeder. Ben niet zo ster in om wat van me te laten horen/zien. Maar je bent regelmatig in mijn gedachten. Wat goed dat je je cursus Portugees hebt afgerond. Krijg je hier ook nog een cijfer voor? Ik ben blij voor je dat je het zo goed hebt in Lisboa. Wat gun ik je dat!!! Huggies van mij.

  • 07 Mei 2014 - 21:04

    Jacqueline:

    Hoi Sandra, wat lees ik nu? De Portugese lessen zijn afgerond, dus voorbij? Is er geen vervolgcursus? Het zou toch jammer zijn om nu te stoppen, of je moet inderdaad zelf actief de gesprekken met portugezen aangaan. Anders ben je het geleerde snel kwijt.

    Wij verheugen ons ook op volgende week, lekker samen met jou Port ontdekken....

    Dikke kus van ons tweetjes,
    (papa en mama natuurlijk)

  • 07 Mei 2014 - 21:05

    Jacqueline:

    Port is natuurlijk Porto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Nieuw begin

16 September 2014

Jaar Lissabon

26 Augustus 2014

Bijna alweer een jaar hier!

18 Juli 2014

Zomer!

10 Juni 2014

Zozo
Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 19081

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: