Lente is begonnen! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu Lente is begonnen! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra - WaarBenJij.nu

Lente is begonnen!

Door: Sandra van Rijt

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 April 2018 | Spanje, Barcelona

Goedemorgen,

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik geschreven heb.
Kerst in Nederland voelt als een eeuwigheid geleden en ben ondertussen alweer geweest omdat mijn opa 90 werd.
Door een aantal extra dagen vrij te nemen heb ik meteen ook de tijd gehad om vrienden te zien die ik al veel te lang niet gezien had.

Afgelopen januari was ik eindelijk begonnen met een Spaanse cursus. Elke week 2 avonden van 19.00 tot 21.00 naar les voor A2 niveau.
Ik heb hier ontzettend veel geleerd en ben wel echt vooruit gegaan!
Via de sociale zorg had ik hier fysio 2 keer per week en hier heb ik hele gesprekken gevoerd in Spaans. Grammaticaal misschien nog niet perfect maar ik ben hier al behoorlijk trots op.

Nu het weer mooier weer wordt wilde ik toch gaan kijken voor een vriendinnetje voor Fleurtje. Ik heb geen idee of ze eenzaam is, maar ik voel mij soms wat schuldig als ik weinig thuis ben.
Toen mama hier was zijn we met een vriendin naar een asiel geweest en daar heb ik een hele leuke kat gezien. Ze was zo lief en klein, maar wel al 8 jaar oud.
Nadat ik huisbezoek gehad had van iemand van het asiel en ik mijn balkon wat veiliger gemaakt had, zou ik haar binnen een week kunnen halen.
Helaas kreeg ik echter op mijn verjaardag het slechte nieuws dat ze terminaal is en dat ze dus niet lang te leven heeft en ook hele dure medicijnen nodig heeft.
Ik heb toen de lastige keuze gemaakt om haar dan niet in huis te nemen.
Hierna kreeg ik wel opeens bericht van een vriendin die een collega had met een kitten die net geboren was. Het zal dus goed mogelijk zijn dat ik over 2 maanden een kitten in huis heb!

Mijn verjaardag was verder wel leuk, op 2de paasdag heb ik vrienden uitgenodigd en hebben we een brunch gehouden en daarna lekker op het dakterras gezeten. Het was heerlijk weer!

Papa en mama zijn beide ook langs geweest, was heel erg gezellig en leuk! We hebben goed en slecht weer gehad, het heeft best wat dagen geregend hier. Nu in april zal dit ook nog wel even blijven, maar er komen wel steeds meer mooie zonnige dagen. :)
Over 2 weken komt mijn zus met haar vriend en de kids! Dat wordt een gezellige drukke boel in huis, maar ik heb er wel heel erg zin in!

Op werk gaat het heel erg goed! Ik ben gepromoveerd en dat betekend dat ik nu coach ben. Een hele leuke baan waarbij ik mensen kan motiveren, helpen en daar ook eindelijk voor betaald wordt.
Ik heb nu ook een vast contract dus ik blijf nog wel even. :)

Nu hopen dat de bewolking snel weg trekt zodat ik lekker van de zon kan beginnen te genieten!
Hasta Luego :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 19098

Voorgaande reizen:

21 December 2015 - 21 December 2015

Nederland

10 November 2014 - 01 November 2015

Barcelona

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 30 November -0001

Terug voor een nieuw begin

Landen bezocht: